blogkeen

alexandragerdin.

måndag 15 augusti 2011

fucking perfect

... to me!


effektivtjej91, har jobbat idag. ganska okej dag, idag faktiskt. har även jobbedag på torsdag o fredag också, får se hur de dagarna blir. hoppas lika okej som idag. har även kollat runt lite efter andra jobb, eftersom att jag den 5 september ska ge mig in på truckutbildning, duktiga mig.. men inte hittade jag något, så vi får se vart det leder..

har även idag, 16/8 - varit en del utav mitt hjärtas liv, i tio månader. tio underbara månader, som haft sina motgångar, men som alltid ordnat sig tillslut. jag har också tänkt om, tänkt att mitt hjärta visstå älskar mig för den jag är, inte för den jag borde vara.

jag letar fel i mig hela tiden, vilket gör att jag heller inget annat finner. jag ska sluta med det, de är dags att inse att jag träffat min prins, som verkligen vill ha mig för den jag är. men de är såå svårt att få in i huvudet! hur kan någon tycka så mycket om mig? vad har jag gjort för att förtjäna det egentligen?

jag ser inte bra ut, visst så är jag söt ibland .. jag är inte smal, inte vacker, är inte framgånsrik, har inget att erbjuda.. mer än min kärlek, är det de ända som duger? jag hoppas de, för de är allt jag har att komma med. jag älskar dig från djupet av mitt hjärta!

det är dig, dig, dig o dig jag ska leva mitt liv ihopa med, hoppas de förblir så...

på söndag pyser jag till vallåkra. ska bli spännande, för mitt duktiga jag anmälde mitt hjärta till show n' shine, o visst kom han med! dock sa han att han absoluuut inte hade där o göra o inte skulle han komma med där, pfff. vad va de jag sa? sluta aldrig tro på dig själv, för jag tror alltid på dig!

dock blir de ingen camping i år, trist. supa o helredia bilar, de är väl alla tiders.. men jag får ju iallafall vara med mitt hjärta, så de kan kanske kvitta!

jag ska försöka varje dag, att inse mer o mer, att jag duger för den jag är. men mest tänker jag hur man kan tycka om en heffaklump, eller en elefant, eller en aa.. flodhäst. de är så jag ser mig, oftast..

nu ska jag se csi, o låta drömmarnas värld ta över, ska drömma om vår egna lya, o om att få inreda den o min lilla kattunge jag ska få! drömmar kan ingen nånsin ta ifrån mig, o drömmar är till för att förverkligas, så en dag... en dag, ska mina drömmar bli till verklighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar