blogkeen

alexandragerdin.

tisdag 30 augusti 2011

when

... i see your smile, the whole world stops and stares for a while.


jag har världens finaste pojke, som jag hatar att vara utan varje sekund! aarh. jag blir så ledsen. jag älskar iallafall honom överallt annat! no matter what!

jobbat idag, jobbar imorn, jobbar på torsdag o jobbar på fredag. mensverk arne har jag, de suger sååå. får hålla masken o lådsas som ingenting, usch. truckutb. börjar på måndag, sjukt pepp! nervöst också, så klart. men de fixar jag, så de så!

de ringde även från ortopeden idag, eftersom jag ska göra en tredje fotleds operation dåva. de erbjöd mig en tid den 8/9, alltså torsdag nästa vecka. men jag fick tacka nej, eftersom min truckutb. slutar den 9/9. dagen innan mitt hjärtas 19 års dag!

trist att behöva tacka nej, för väntetiden är så jävla lång. men får glatt vänta en kallelse hem på posten, som de andra gångerna.

hade även tänk börja göra akryl naglar, ska öva o sådära först, så vi får se hur de går. men de är ju sååå spännande. tänk vad jag kan allt ändå!? jobba med människor, fixa truckutb på egen hand, fixa naglar, sminka, fixa hår, trädgårdsarbete, laga mat, sy, o allt sånt där. hihi, jisses.

har idag hämtat barnstolar, två stycken! låter knäppt va? men de vart inte till mig, synd med sant! det var till min fina svärmor! ska lämna dem i helgen när jag kommer till broby!

hade tänkt ta min lillasyster till olofströms badet imorgon, men de kom jobb ivägen. tur i oturen. dels tjänar jag pengar istället för o göra mig av me dem. men hon är såå värd de egentligen, min fina lillan! tack för du lyser upp mitt liv, lilla solstråle.

har träffat pappa idag, mathias också, bara en snabbvisit innan barnstolarna skulle hämtas, men de va trevligt. fågelskådare, haha. som jag älskar min pappa, o givetvis min farbror, farmor o farfor!

måste ringa en ögonläkare också, men när jag ringde 1177, sa de att närmsta ögonläkare fanns i malmö, jävla mytto. finns ju på csk! hmm..

nu ska jag mysa in mig i täcket till en film, tråkigt nog. jag hade ju planerat att kunna va vaken ett tag idag, eftersom jag egentligen inte skulle upp o jobba imorn. menmen, de är pengar iallafall.

puss o kram, hela dan.
ted windeborn, är min o bara min<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar