blogkeen

alexandragerdin.

söndag 16 oktober 2011

ett år

... har jag fått vara världens lyckligaste flicka!

har idag varit tillsammans med mitt fina hjärta i ett år, vilket jag uppskattar stort. vi har våra motgångar, men de har vi alla. trots att vi alltid inte är enade om samma saker, eller att vi alltid inte vill göra samma saker och trots att vi inte alltid tycker om samma saker, så är du en del av mitt liv.

minns ganska så exakt denna kvällen för ett år sedan, gulligt o trevligt. dock är de inte samma idag som för ett år sedan, de finns ingen spänning och man vet också allt om varandra. men jag är glad ändå, för du är så otroligt fin!

jag älskar dig, mitt fina hjärta! <3
jag vill aldrig vara utan dig, aldrig.

vi är mer än tror, vi är en!
måste också kämpa för de som är värt att ha, vilket jag gör, för du är värd det! och du är något att ha.

för hela världen är du ingen, men för mig är du hela världen<3

1 kommentar:

  1. Så fint!! Gulliga ni är!
    Lycka till fortsättningsvis !
    Var rädda om varann !
    Tusen kramar!!

    SvaraRadera