blogkeen

alexandragerdin.

måndag 3 oktober 2011

en dag i taget

ja, tar man en dag i taget kanske livet är värt att leva?!

känns lättare om man varje dag skulle tänka positivt, vilket jag alltid inte kan! jag hoppas alltid på förändringar, fast helst ska de ske på stuts! tråkigt, men sant. idag är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna, men inte kan jag sova nu! då vaknar jag pigg inatt, när jag ska jobba imorgon också! jag jobbar hela veckan, utom på fredag.

jag mår illa, riktigt illa. jag skäms o jag vill ta tag i allt, men jag känner inte mig motiverad! jag borde, men kan inte! ingenting är ju roligt att göra ändå, jävla skit. jag blir äcklad iallafall..

kanske skulle jag startat en film, nä då somnar jag! kanske skulle jag kört en runda, nej då blir jag fattig? kanske skulle jag söka jobb, men de har jag redan gjort. kanske skulle jag ut o gå en sväng, men nä, de är för kallt. du ser? inte motiverad till ett jävla piss!

att jag lyckas att se ner på en människa så hårt, de är sjuk. eller ja, klassas jag som människa, de vet jag ens inte.

jag orkar inte skriva, jag är slut i huvudet. men en sak de vet jag, att min ted förgyller mina dagar mer än någon annan, sååå synd bara att jag inte får vara tillsamman med honom när jag vill! som idag tex, hade varit guld värt att få ha sin pojkvän här inatt, när man är deppig o så där. men nää, får vänta till fredag! :(

dock vart de helt underbart, att få mysa upp honom från sängen idag, o pussa på honom, för de vart jobbe dags! ååh, vad jag behöver fler sådan mornar! underbart, fantastiskt!

nu går mina ögon i kors, så jag får springa upp o ner i trappan ett par ggr eller nåt. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar